Det regnar

Det regnar och det regnar... Det är kanske inte så kul kan man tycka men vi behöver det precis som alla de vuxna säger. Man känner redan hur det är friskare i luften och man känner sig så där härligt pigg av att andas in sådan luft, eller hur?

I och med att jag börjar jobba snart igen kan jag lika bra spendera dötiden med att lägga upp lite härliga studentbilder, så njutnjut!


Min kära lillasyster och jag i regnet


Jag och Robin älskade Myte hemma på min studentskiva


Presentöppning


Skattjakts förberedning med bästa Sara


Vi var på bal

Vi var troll på karnevalen

Avslutning i Aulan, här med Mijah

Vi dansade hela natten på teaterbaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0