Det är fredagkväll

Jag har precis kommit hem från jobbet ( som vanligt typ ) och slänger nu ner lite knäckemackor med ost, yoghurt med hallon i och jucie i min mage. Jag har inte mycket tid på mig och anledning är att jag snart ska hoppa på bussen mot Vä där jag ska träffa Myte och våra kompisar för att se på film. Det ska lbi skönt att bara ta det lugnt, förhoppningsvis väntar en del lösgodis på mig också :)

Innan idag var jag hos Anna i Vankiva utanför Hässleholm där hon har ett hus med sin pojkvän i. Shit va kul det var att se deras hus för det gav mig sådana kittlingar i magen, Tänk att jag också ska få tillsammans med den personen jag älskar mest. Det kommer bli så kul.
Förvörigt så hade vi det mysigt , vi drack kaffe och jag byggde barnpussel medans de pratade om deras byggnadsprojekt ute på altanen.

Efter Hässleholmvisiten väntade en dag på jobbet som gick brabra!

Men nej nu gäller det att packa ner ltie kläder och dra till busstastionen.
Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0