Spinning

Har precis kommit hem efter ett härligt spinningpass!
Det var verkligen jättskönt, precis så som spinning på friskis hemma i Kristianstad alltid kändes! Härligt, dock har jag och min pojkvän helt olika smak när det gäller spinningpass har iv märkt. Jag tyckte detta var jättebra och han tycker inte ens att det var något märkvärdigt, konstig kille det där ;)

Grupparbetet gick jättebra idag, efter tre timmars intensivt plugg är vi nu nästan klara. Ska fixa till det sista imorgon efter vår alkohol föreläsning och sen är det klart. Det finns inget bättre att bara kunna få beta av alla skoluppgifter, man känner sig så fri efteråt.

Robin har tenta imorgon och det innebär så klart tentafest. Det i sin tur innebär att jag blir hemma själv... Ja så kan man tro men inte denna gången, nej för denna gången så kommer tjejerna hit för lite glögg och lussemys. Vi ska även se "På spåret", så klart. Jag tycker sådant mys är så himla härligt, kanske lite för många vuxenpoäng men det skiter vi i för när vi umgås på det sättet, ja det är då vi mår som bäst!

Ser jättemycket framemot morgondagen, ja jag ser fram emot allt som väntar nu, julklappshandling, julmys, julmarknad i helgen, tentaplugg(?) och sen hem och fira jul hos mina nära och kära.
Det känns bra, riktigt bra.

Förresten, har jag berättat för er att jag försöker lära en del av tjejerna att kuba? Det har jag nog kom jag på nu, men i alla fall. Lotta (i min klass) är klar med alla formler så imorgon får jag nog se henne klara den utantill skulle jag tro. Hur kul som helst. Kul att kunna battla mot de andra sen ;)

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0