Snölandskapet

Det snöar för fullt här i Holmsund.
Jag har värst julmyset här tillsammans med alla papper om kalorier och så vidare. Sitter mer tända ljus, ser snön falla ( eller inte så mycket längre för nu är det ju mörkt), dricker julmust som jag köpte innan samt äter clementiner.
Det är julstäming må ni tro! Roligt är det också att läsa hur mycket socker som finns i läsk samtidigt som man dricker det. MEN, ingen julstämning utan must för min del, så jag bryr mig inte.

Fick samtal hemifrån innan och pappa jobbar tydligen för fullt med att gräva fram huset igen ur all snö. Tur han har traktorn.
Han skickade även över lite härliga vinterbilder på min lillasysterslucia tåg samt på all snö.
Jag bjuder här på en bild från kohagen, Här ser inte korna lika vita ut som de är på sommaren ;) undra varför?

Söta dem är våra små kossor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0