Snö i Norrland!

Okej NU har snön kommit på riktigt! Det är helt underbart vitt ute och jag njuter av att snön lyser upp lite av mörkret. Men observera att det ändå är sjukt svart här om dagarna, men det är mysigt!

Igår var det en lång dag som bestod av en räknelektion där allt var kaos men jag tror ändå att det gav mig en del vilket är tur nu inför tentaperioden, man måste gå in i en sådan period med gott självförtroende.
Efter det var det examinerande seminarie som nog gick bra.
Sen var det hem till kusinerna i min klass på middag och glassmys. Var tänkt att båda jag och Sanna skulle färga håret med men färgen tog slut så jag kom hem i min vanliga firsyr, lite synd men jag får göra det en annan dag.

Idag börjar inte skolan förrän ett tror jag men jag ska dit ändå nu till tio. Anledningen till det är att jag har bokat en tid hos studievägledaren för att prata och få råd om min kommande studietid. Har ju tusn ideér just nu så det kan vara bra med lite råd också.

Efter skolan ska jag till stan ett tag (timmar) och sent ikväll återävnder jag hem till min Robin igen.
Kommer bli en bra dag tror jag, och vet ni va?
Imorgon vänar tentaplugg och efter allt tentaplugg ( i ett par dagar) då tar vi flyget hem till Skåne igen. Just nu vill jag inget hellre än att ha jullov, typ i alla fall.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Moaa :D

Bor du i Norrbotten vanligtvis? ;D För i så fall borde du nästan vara van vid de mörka eftermiddagarna/kvällarna här uppe :P

2009-12-16 @ 22:15:49
URL: http://moalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0