Snart åker vi hem!

Nu är det inte många dagar kvar innan jag och Robin sätter oss på flygplanet hem till Skåne.
Det ska bli väldigt skönt att få fira jul i lugn och ro. Skönast ska nog bli att slippa plugga under de dagar man är hemma, en  klar fördel med att ha tenta precis innan man åker hem. Men visst det finns alltid saker att göra inför nästa tenta men jag ska verkligen försöka att undvika böckerna medan man är hemma. Blir nog en lätt match i och med att jag inte ens har fixat kursboken till nästa kurs. Men som sagt det är ett senare problem.

Hösten har gått snabbt iår, snabbare än någonsin kanske. Det har varit en bra höst, jag och robin har bott ihop ett tag och det känns super, skolan har gått snabbt och bra, man har hunnit göra väldigt mycket roliga saker med sina nya fina vänner och så vidare.

Igår var jag som sagt hemma hos den andra Lotta i klassen och där hade vi lite pluggsnack och efter det blev det en mysig kväll med väldigt god mat och sen en massa gottigheter av olika slag.
Det blev en snöig kväll och mysfaktorn var på topp. Väl hemma hade jag svårare att somna då min mage började krångla. Vaknar idag med samma känsla av lite illamående och magkramper.
Men nu har jag och Robin tvättat och städat lite grann och nu känns det faktiskt bättre i magen, Hoppas det släpper helt under dagen så att jag kan bege mig till träningspassen ikväll som jag hade tänkt.

Nu ska vi hämta den sista tvätten och sen ska jag plugga lite grann på det sista finliret.

Fick en massa bilder utav Josefine igår så jag bjuder här på en massa trevliga bilder från den fina hösten som varit.

Robin Hood och jag på en av de första utekvällarna

Ostkväll och Sanna och Josefine

En söndagmorgon med sconesätning

Våffeldag hemma hos oss

En sjukt hälig bild på min Skånevän Sofie som trivdes med våfflorna

Zandra och jag när vi hade kladdkake eftermiddag

Vår paltlunch ( undra vad mina ögon håller på med där)

Kalas för mig och nu blev det kubinlärning för en del

Zandra kämpar för fullt

Det har även blivit pepparkaksbak då det var första advent

Adventsfika efter alla pepparkakor

Avslutar hela det bildkalas med en vårt konsverk efter pepparkakshustävlingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0