Pyssellördag!

Var det någon som läste rubriken och läste den en gång till? Det har jag gjort för jag menar alla vet att pyssla inte är min grej och nu döper jag till och med ett inlägg till det, hur ska detta sluta?

Men det är i alla fall sant, efter att jag har svept min frukost nu ska jag göra en massa pyssel här hemma tänkte jag. Jag har en del apelsiner som jag ska stoppa nejlikor i och sen ska jag även baka stora pepparkakshjärtan som jag sedan ska skriva på. Vi hade alltid det hemma, ett hjärta per familjemedlemm med våra namn på, så nu ska jag göra ett till Robin och ett till mig!
Undra hur det kommer gå, många vet sen skolan förr att mina spritskunskaper inte är de bästa ;) men jag ska göra mitt bästa.

På tal om pyssel ska jag visa er bilder från igår senare. Igår var jag och Zandra nämligen med i en peppakakshurtävling på skolan och shit va pyssliga vi va då. Jag ska visa er vårt mästerskap senare.

Nej nu blir det först ett par timmars plugg och efter det får jag belöna mig själv med en massa julmys.
Det gäller att passa på att göra sånt här när man är ensam hemma, då kan man mer lägga upp sin dag som man vill ha den.

Ha en bra lördag, och som sagt bilder från igår kommer senare, i någon av pluggpauserna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0