Plugg är bra!

Idag är det plugg för hela slanten som gället här hemma hos mig!
Var i skolan på förmiddagen och hade redovisning bland annat och sen efter det har jag kämpat med proteinräkningen hela eftermiddagen. Fyra uppgifter är nu klara och det har tagit ett par timmar men det är lite klarare nu.
Nu har jag fattat hur man räknar ut begränsande aminosyror, hur man räknar ut alla aminosyravärden och när man ska räkna ut vad.
Det är bra knepigt ska ni tro. Men med miniräknare, aminosyratabellen, livsmedelstabellen och mitt sunda förnuft så går det helt ok!

Tänker fortsätta gräva ner mig i en massa plugg hela dagen samt träna, allt för att inte släppa in min känslodel av hjärnan in i spelet idag. Då kommer det gå åt helvete!

Robin åkte till Köpenhamn idag, eller jag han sitter på bussen ner nu i alla fall. Det känns konstigt att vara hemma själv i lägenheten i så "många" dagar, men samtidigt får jag gjort en massa nu innan vi ska åka hem och ha tenta med mera.
Jag kommer saknar honom men efter hans Australien resa känns all ensamtid mycket bättre för nu vet jag att han kommer hem inom en rimlig snar framtid, och inte efter flera månader. Ett par dagar är lättare att hantera.

Nu blir det plugg och senare blir det middag och lite spinning för att spinna ut all skit ur huvudet.
Ha en bra dag.


Jag är bästa vän med Livsmedelstabellen idag!

Kommentarer
Postat av: jossan

hahah härlig bild lotta! alla har vi våra böcker som vi är bästa vänner med. Själv är jag bäst med boken "cykeltest". Den är också rolig. Har äntligen bara en skoldag kvar! Känns underbart! och den är ju på onsdag nästa vecka! gott med lov sen!

2009-12-10 @ 17:57:37
Postat av: Robin

Puss och kram älskling! Nu är vi snart i Sundsvall :)

2009-12-10 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0