Nybakat bröd och en lamslagen Lotta

Det blev brödbakning och nu efteråt doftar det så där härligt nybakat i hela lägenheten.
Min kära Robin kom nyss hem från träningen med så nu ska vi äta goda mackor och efter det blir det allmänt kvällsmys innan vi lägger oss.

Min kropp är helt lam för tillfället, jag tror att alla mina krafter har gått åt att jobba mot vaccinet som är insprutat i kroppen, men det är ok. Helt ok faktiskt för nu kommer ingen influensa in i min kropp och det är skönt. Är säkert mycket piggare i morgon och då tar jag nya friska tag ska ni se. Har ett seminarium i morgon som jag måste förbereda lite inför men det är först på eftermiddagen, därför hinner jag plugga ett par timmar på morgonen. morgonplugg är något jag är väldigt bra på ska ni tro så det passar mig.

Nu blir det som sagt kvällsfika med den bästa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!har du växt eller har Robin blivit gammal och krympt?????

2009-12-08 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0