Nu händer det saker!

Det blev ett sent inlägg idag och anledningen till det är jag har haft fullt upp hela dagen. Har pluggat på morgonen och efter det var det en ovanlig rolig skoldag. Efter skolan var det dags för sminkning på Make up store och sen hem, äta och träna!

Sådana här dagar älskar jag, jag känner mig levande.
Nu blir det till att ta tag i plugget en timme till innan sängen väntar på mig, Skönt!
Ska försöka njuta av min tillvaro med Robin nu med ett tag innan han åker iväg och blir borta i fyra dygn.

Fick även besked om min förra tenta idag och jag kan meddela att det gick bra, mycket bra tom vilket glädjer mig. Beskedet fick mig ännu mer motiverad till Näringslärakursen som vi nu håller på med. Det är nästan så att man längtar till tentan och på ett sätt gör man det. För efter tenten tar jag och älsklingen flyget hem till Skåne igen, som jag längtar!

Men nej nu ska jag slänga i mig sista filen med hallon här och sen blir det effektiva tag igen!
Ha en skön  kväll allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0