Mysig måndagmorgon

Idag kan man verkligen inte tro att det är måndag morgon, för mig känns det alltid som om måndagsmorgnarna är de jobbigaste på veckan och att man känner sig väldigt trött. Men idag är det inte så.
Idag har jag fortfarande positiv energi kvar sen igår. Jag sitter här och äter gröt, njuter av att ha tända ljus i hela köket samt att titta in i sovrummet på min vackra pojkvän som sover så gott.

Dagen bjuder på julmys, tentaplugg och packning inför hemresan. Sen måste jag även göra tråkiga saker som att handla ny nässpray till resan hemresan, skicka tillbaka en bok ochså vidare.

Ikväll blir det träning, antagligen sista passet innan jul. Det om något känns konstigt.
Nej nu ska jag plugga lite och sen ska jag ner mot "centrum" där jag ska handla julmust och gottis, för sen blri det julmusik och packning här hemma.

Hörs senare gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0