Långa dagar

Ja äntligen hemma efter en lång dag i skolan med mera!

Igår var jag på spakväll hemma och Elin (en spavän till Malin i min klass). Där fick jag ansiktbehandling och de andra tog också olika behandlingar och massager. För övrigt var kvällen hur mysig som helst, precis så en lyxig tisdagkväll ska vara. goda vänner, massor av färsk frkut, tända ljus i en alldeles underbar lägenhet och mys överallt! Jag är klippt och skuren för sådant tror jag.
Det blev en sen kväll då jag var "tvungen" att se på Andra avenyn när jag kom hem, men det var det värt.

Idag var det skola på morgonen och efter föreläsningen stannade jag kvar i skolan ändå till klockan sex och bara pluggade, superskönt att få röja undan lite av alla frågetecken!
Sen var jag iväg på ett ärende i stan och vips ett par timmar senare är man hemma.

Man blir glad över att få komma hem till en mysig kille som har gjort massor av goda matlådor med kikärtsbiffar och annat gott! bortskämd är vad jag har blivit. Jag kan verkligen vänja mig vid det här sambolivet. Det är så skönt att man kan turas om att göra alla "tråkiga vardagssysslor".

Nej nu ska vi mysa ner oss i sängen och se webtv.
Imorgon blir det hemmaplugg och sen grupparbete i stan.

Tack Maja och alla andra som är lämnar små kommentarer,värmande kommentar. Det är precis vad jag behöver just nu då jag bråttas lite allt för ofta med mina hemska hormoner som jämt vill få mig att börja gråta.

Kvällshälsningar från oss här i norr!



Kommentarer
Postat av: Jenny

ni är så söta! det låter helt underbart med samboliv, jag vill också!!

2009-12-02 @ 21:53:20
URL: http://[email protected]
Postat av: svägerskan Jossan

Vad söta ni är! :) Haha dessa hormoner Lotta. De har jag också gråtit över. Hade verkligen problem med att lära mig dem och nu känns det som om jag har glömt av alla... :( Men ska friska upp minnet snart igen med våra underbara hormoner! :)



Nu ska jag iväg på ett maxtest! Hjälp! Förresten, vi har börjat packa nu (eller rättare sagt jag har börjat packa nu). Dock ska vi fortsätta till helgen... spännande!

2009-12-03 @ 09:31:59
Postat av: Anonym

gullungar! kram

2009-12-03 @ 11:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0