Julshopping

Nu är vi hemma igen efter en eftermiddag på stan. Det var regnigt och inte världens bästa väder men det var mysigt att bara få gå där vi två helt själv och julhandla lite.
Det blev en del julklappar så nu är jag klar med mina och sen köpte jag även en tröja samt en adventsljusstake till lägenheten. Så nu ska vi bli duktiga och tända ett nytt ljus varje söndag som kommer!

Ikväll blir det lax med någon svamprisotto som Robin ska göra och efter det blir det mys i soffan med godis, julmust och tv:n.

Hur mysigt som helst. Får passa på att ha en lugn sön helg nu när Robin är borta i Köpenhamn hela nästa helg.


Vår adventljusstake som vi pyntade med lite svart ljusdekoration och konssnö. På själe ljusstaken är det änglar, den är fin.


min garderob är nu en fin vintertröja rikare!

Kommentarer
Postat av: Jossan

vilken SNYGG tröja! Är den köpt på MQ? för jag har inte sett den här hemma. Den var riktigt riktigt snygg! Ett test: Vad händer när man tänder det fjärde ljuset i ljusstaken? Min brorsson svarade på den frågan & jag fick inte riktigt det svaret jag förväntade mig av en 3 åring! hhaha! Jag & anton blev skitpaffa!

2009-12-06 @ 11:07:58
Postat av: jossan

jo när fjärde ljuset tänts innebär det att gud tänder den starkaste stjärnan på himlen och att jesus då föddes. haha! jag trodde han skulle säga TOMTEN KOMMER!!!!!!!!!! men icke. han vet ju mer än vad gör jag...

2009-12-06 @ 14:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0