Julmys!

Jag är äntligen hemma!

Kom hem vid elva igår efter lite förseningar med flygplanen, men det är ju bagtateller!
Idag vaknade jago ch Robin upp till en bamsestor frukost här hemma och strax efter det lämnade vi Robin till Tomelilla där han skulle ta bussen vidare mot K-stad.

Eftermiddagen har spenderats i Lund hos storasyster och hennes kille. För övrigt gör jag inte så mycket mer än myser av det är jul och man är fri från alla studerelaterade saker.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra sig lite fräshare innan det blir middagsfixning och sen ska jag hämtas upp här av min kära vän Karin. Kvällen kommer att bestå av julmys hemma hos hennes underbara familj!

Ett kort och gott inlägg men mer vill jag inte skriva då jag mest njuter av Skåneljuset, sjukt ljust här nere må ni tro.
imorgon blir en heldag hemma hos farmor som vanligt. Först ska jag dit på morgonen ochhjälpa till och sen väntas julbord och en hel rad andra traditoner.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0