Juldagen!

Nu är julen halvt över känns det som. Julafton har varit här och jag hade det mycket bra. Julmaten var fantastisk, klapparna blev bra och framför allt så fick jag träffa hela släkten igen nu efter ett halvår i isolerande norrland.
Det var en bra dag helt enkelt som avslutades med ett samtal med robin som var i Vä och firade med sin familj.

Idag vet jag inte riktgit hur det blir. Att jag ska till Robin är i alla fall spikat sen om jag och mamma besöker mormor och morfar på vägen är ännu lite oklart. Men jag hoppas att det blir så.
ikväll var det tänkt att det skulle bli utgång, men då vi saknar både förköp och förfest till Martin&Martin i Åhus ser det inte ut att bli så. Men just nu är jag inte jättepepp på utgång även om jag hade velat träffa alla gymnasievänner igen.
Istället blir det någon att träffa Adam innan han beger sig mot sitt Borås igen.
Som ni märker är allt lite oklart för tillfället.

skriver mer när jag anländer hem till robin, då kommer även julbilder från igår.

god jul igen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0