Hemma igen

Nu är jag och Robin i Blentarp igen. I eftermiddag ska vi träffa både Sara och Karin i ystad för att umgås och käka tillsammans. Det lär bli en bra eftermiddag/kväll.

Igår car jag också i stan för att träffa vänner, jag träffade först Kusin Anna som sagt. Det blev en lång pratstund över en kopp kaffe och det hela avslutades med att vi även träffade min andra kusin Anders.
Vid två hade Sara slutat jobba så då mötte jag upp henne, vi stack så klart in på vårt älskade house of bagels där jag åt en sallad och hon endast drack kaffe den mesen ;). vi blev sittande där i ca två timmar innan vi gav oss ut på stan. Dock så hittade vi inget intressant, kanske hade vi förlite tid på oss vem vet.

Idag får vi ännu en chans att gå i affärer jag Sara och Robin.Karin ska nämligen klippa sig så under tiden får vi underhålla oss i affäerarna, det blir inga större problem.

Men först innan vi åker iväg ska vi äta lunch här hemma och sen efter det blir det ett besök i stallet för vår del.

Nu närj ag ändå sitter här hemma på pappas dator kan jag passa på att visa ursöta bilder på valpkullen vi hade i höstas. NJUT!


Tre glada valpar i trädgården.




Jag blir helt såld till dessa små liven...


Kommentarer
Postat av: Jossan n

Vad är det för ras? Ursöta!

2009-12-29 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0