hattar

Allå allå hemliga armén!
Hur står det till? Jo, tack jag mår väl. Ser på ett matprogram, med en otroligt pedagogisk host.
"Nu ska vi äta Snapas, det är alltså en liten liten alkoholdryck, en snaps, och sedan då en liten rätt till, tapas. Snapas."
BRILLIANT!

Hänt på sistone: Jag tog mig tid att lära mig vad Pragismatisk respektive Dogmatisk betyder. Nu kanske ni tror att jag ska dela med mig av denna kunskap men he he he neeej då, det får ni allt ta reda på själv. Eller fråga mig i verkligheten, det går också bra. Jag har såklart lärt mig andra saker också, som t.ex:
  • Att danska polisen är mer benägen att skydda McDonalds än människor
  • Att Kristdemokrater inte alltid är högerreligösa abortmoståndar-konservativa, ibland är de liberaler utan empati och moral också!
  • Att SAAB is sooo dead...behövs ingen länk för det där alltså. Värme till alla SAAB-arbetare och underleverantör-arbetare som antagligen får en lite tråkigare jul :(
Och mycket mer!
Nu ska vi se på "On the track", får se om de nya snubbarna kan slå Mr Oldsberg and Mr.Medeltid
Ha det!
//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0