Hängig!

Jag hade inga föreläsningar idag vilket var skönt. Däremot valde jag och Sofie att sitta ett tag med ett av våra grupparbeten och vi blev klara med det nu faktiskt vilket är jättesskönt.

Efter ett par timmars plugg promenerade vi till Studenthälsan på universitetet och vaccinerade oss mot Svininfluensan. Så nu efter mycket om och men är man vaccinerad.

Sen åkte jag och Robin ut och handlade så vi har mycket mat här hemma.
Efter en fika paus här hemma med goda mackor blev det mer plugg. Fast efter ett tag så bara slängde tröttheten över mig och när jag då la mig i sängen och läste vidare var det inte många miunter innan jag somnade.
När Robin väckte mig för ca en halvtimme sen var maten klar och mitt huvud var inte som det brukar. Jag kändes mig helt omtumlad eller hur jag ska säga. Tror att vaccinet har angripit min kropp och jobbar för fullt för tillfället, känner mig extremt trött och lite frusen men annars har jag inte kännt några jobbiga symtom.
Däremot har jag slutat fundera på båda mina träningspass ikväll. För jag tror verkligen inte att min kropp är redo för två timmars träning!

Nu blir det istället att sitta i en av fåtöljerna och mysa med varm dricka och läsa i näringslära boken samt värma kroppen med min vetekudde. Orkar min kropp så tänker jag även baka ett bröd, ett bröd som är jättegott. Har fått recept från Josefine i klassen så nu blir det snart bakmys!

Men till dess sitter jag och lyssnar på Mariette och hennes bandsmusik på Spotify ( Sök på Maryjet).



Här är ännu en gång två jättebra klipp från hennes Idolresa. Visst är det kul att Calle gick vidare till finalen? Även om jag kommer sakna självklara Mariette där, men men. hon är grym ändå det vet vi ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0