Grupparbete på gång!

Hej på er.
Det är torsdag och idag väntas det grupparbete för mig.
Har haft en förmiddag som har bestått av lite hemsysslor och en del plugg. Skönt att bara få va hemma och pyssla lite och så där.
Nu ska jag äta lunch och efter det ska jag in till stan för att hämta datorn och senare ska jag möta upp mina gruppsarbetskompisar för att sätta igång med vårt spännande arbete.
vi har fått i uppgift att skriva en dagsmatsedel till en tjej i tjugo års åldern. uppgiften innebär att vi ska räkna ut hennes energibehov som är lite krångligt och efter det ska vi se till att hon får i sig alla rekommenderade mängder av nägringämnen och så vidare.

Till slut ska vi redovisa detta genom att visa räknauppgifterna och laga en måltid plus ett mellanmål till den här tjejen och förklara hur vi har tänkt.

Kommer bli kul att göra något annorlunda än att bara sitta hemma och nöta in alla rekommendationer och annat angående om näringsläran.

Vad ska ni göra idag? Skola, jobb ?

Kommentarer
Postat av: jossan (svägerskan)

Jag ska nu sätta mig och göra 15 frågor i träningslära II. Vi kommer bli exade på en av frågorna. Så nu ska jag ta tag i mitt liv :) Låter som en kul skoluppgift! kram

2009-12-03 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0