Gott nytt år!

Nu när gästerna kommer om ca en halvtimme här i vä och jag är okreativ så kommer nu en lista över mitt 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Massor! Tagit studenten, blivit sambo med Robin i UMEÅ, börjat på universitet, ja listan kan göras lång...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära?  Nej och det glädjer mig
5. Vilka länder besökte du? Norrland, räknas det som ett land?
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En egen Hund kanske?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?    12 Mars.
8. Vad var din största framgång 2009? Framgång? Att jag lyckades få jobbet uppe i Umeå som gruppträningsinstruktör kanske.
9. Största misstaget? Kommer inte på något!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Influensan direkt efter Robins hemkommande var inte kul
11. Bästa köpet? Min Dator kanske
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat ;) Men det har även slängta iväg en hel del pengar när man bodde i Skåne, då med Sara på stan så klart!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor säkert men svårt att komma på nu, men när Robin kom hem från Australien var nog ändå det bästa. Oj vad lycklig jag var då!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lasses nya
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, livet ser bra ut!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sagt till min pojkvän och vänner hur mycket jag tycker om dem.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag hade kunnat bli mindre arg på mig själv.
18. Hur tillbringar du julen? Med nära och kära, så klart!
19. Blev du kär i år? Jag blev lika kär nu som förra året,man kan inte bli annat än kär då man vaknar upp bredvid sitt livs kärlek, varje dag!
20. Favoritprogram på TV? Andra avenyn,pinsamt!
21. Bästa boken du läste i år? Näringslära.
22. Största musikaliska upptäckten?Håkan Hellström, jag är lite efter på den fronten.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Skånevännernas omtanke även om det är 120mil mellan oss.
25. Något du önskade dig men inte fick? Vet inte, kommer ju inte ens ihåg vad jag önskade mig.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Först frukost på sängen, sen hade jag labb i skolan, hem om och sen var jag och Robin ute och åt på kvällen ,en toppendag.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om det hade funnits en plats åt mig med på dietistprogrammet så hade jag nog varit ännu gladare ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Sportig, fin och lite Lottaaktig.
29. Vad fick dig att må bra? En gammal gymnasielärare.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Johan som spelar med Lasse så klart, men det är väl ingen nyhet.
31. Vem saknade du? Robin när han var i Australien, mamma ( hela tiden) och mina vänner som jag nu inte träffar så ofta.
32. De bästa nya människorna du träffade? Vännerna i Umeå så klart, Sanna josefine, Sofie, Zandra, Lotta k Ja alla ni där uppe!

Det var det de, nu är jag klar med det och när som helst kommer gästerna.

gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0