Glöggmys!

Igår var det glöggmys här hemma hos mig och det var verkligen supermysigt. Vi tog fram glögg och en massa julkakor och sen såg vi på spåret och bara hade det bra.

Att det snöade lite lätt utanför fönstrer bidrag bara ännu lite mer julkänsla.



Nu sitter jag här med Robin vid vad som för ett par minuter sen var ett fulldukat bord, är rätt tomt nu efter vår frukost attack!
Idag ska vi in till stan för att julmysa runt där samt köpa lite små söta julklappar tänkte jag :)

Om ni vill veta en rolig sak så går Robin lika bra som en lyktstolpe idag ;) Inte bra alltså.
Hans förklaring är att det var halt ute igår.
Jag tycker mest att det är roligt, plus att då får jag pyssla om honom lite och jag gillar det!

Vad ska ni där hemma göra idag?

PS: märker ni vad mycket jag kan göra på helgerna nu när jag inte har skaffat helgjobb än? Det är helt sjukt, jag undrar om all denna frihet är bra för en människa som mig. Men denna helgen säger jag bestämt att det är bra...

Kommentarer
Postat av: jossan

Ja det är jättebra med friheten! Måste unna sig det ibland! Jag har i morse varit och tränat ett par fotbollstjejer. Sedan var jag nere på stan och köpte choklad glögg + blossas nya. Sprang massa andra ärenden :) Nu ska jag & anton titta på film. Vi laddar upp för kvällen, ska nämligen på julmiddag i Laholm ikväll! :) Hoppas ni får en mysig dag & hoppas ni hittar några julklappar! Hälsa haltarrobin från oss!

2009-12-05 @ 12:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0