Förberedelser

Idag är ännu en dag med näsan i böckerna, samtidigt så lyssnar/tittar jag på all vintersport som sänds på tv:n. Jag tycker att jag lär mig jättebra genom att ha ljud ibakgrunden.

Innan idag har jag bakat en mjuk pepparkaka. Jag ska med mig den ikväll då jag ska på tentapluggsafton hemma hos Lotta i klassen. Vi är ett par tjejer som ska ses där och gå igenom lite frågetecken angående allt inför tisdag.
Väl där ska vi äta Lottas Västerbotten paj och sen ska alla ta med sig något gott till senare på kvällen, knytis är så himla bra.
Ser framåt mot kvällen, ska bli skönt att komma utanför Holmsund lite.

Nu ska jag läsa vidare här hemma i snövimlet. Det blåser nämligen väldigt mycket här uppe idag så all snö yrar runt som bara den, ser väldigt roligt ut.

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0