Fina föräldrar

Sitter och pluggar för fullt men när jag nu tog paus i ett par minuter hittade jag mycket trevliga artiklar på internet. Artiklar om mina föräldrar och om deras framgånger nu efter alla titlar de börjar samla på sig.
Jag blir rörd när jag läser för jag om någon vet hur de har kämpat genom åren.
Att artiklarna skriver om pappas kunskpar om avel förvånar mig inte men när de skriver att han är en av landets främst experter, ja då blir man väldigt väldigt rörd kan jag säga er.

Kan förska länka ett par artiklar senare men nu måste jagfortsätta plugga känner jag.
Sen blir det skola i eftermiddag och ikväll är det spakväll och Malin och hennes "spa"kompis. Det kommer bli skönt!
Ha en bra tisdag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hur får man ut sperman ur tjuren?

2009-12-01 @ 20:50:28
URL: http://islandlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0