En skön Söndag

Det var verkligen skönt att komma hem nu efter två timmars träning. Underbart skönt att bara få släppa loss all energi man hade i kroppen.

Dagen har bestått av plugg och städning som sagt. Har fått undan lite plugg nu förhoppningsvis även om jag har massor kvar att lära mig nu innan tentan är. Men det ska nog gå vägen hoppas jag.

I morgon har jag seminarium på en massa vitaminer och mineraler så stora delar av pluggtiden har gått åt att plugga in allt om dem. Hoppas nu de sitter i morgon med bara, får kanske repetera ett par gånger till om jag orkar och vill.

Nej nu ska jag se på film, och senare ringa till min älskling som sitter på bussen på väg till Umeå. Han är hemma i morgon bitti igen och jag längtar så efter att få krama honom kan jag be och få tala om!

God kväll gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0