En måndag i stan

Då var alla röda dagar över och vardagen här i Skåne sätter igång, om nu ens kan kallas vardag. Det är fortfarande ledighet för mig som gäller, gillas!

Om ett par minuter ska jag ta bussen ner till stan, väl där ska jag först möta upp min kusin Anna över en fika eller liknande och efter det går jag till bakfickan för att träffa Sara då hon slutar jobba. Sen blir det en eftermiddag med hon, kaffe och kanske lite shopping!
Jag räknar minuterna nästan, jag har saknat alla våra eftermiddagar nere på stan, det är så mycket glädje förknippat med de där träffarna :)

Men nej nu har mitt nagelack snart torkat så nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag träffa kusinen. Det var verkligen evigheterna sen vi träffades!

Ha det så bra.
Ikväll ska vi förresten åka ner till mina föräldrar igen, att få åka bil ner är ren lycka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0