En bra dag

Det har varit en bra dag i dag. Inte för att jag har pluggat mycket, verkligen inte. För jag kan nog räkna alla de få minuter jag har koncentrerat mig på riktigt. Men men jag har en dag kvar till tentan och då nötar jag in det sista ska ni se.

Jag tränade nu ikväll och precis innan jag skulle göra mig iordning och cykla iväg ringde Ann som är gruppträningsansvarig på gymmet. Det var ett trevligt samtal och ännu fortare fick jag till gymmet. Väl där hade vi ett trevligt samtal.  Kanske kanske kan jag påbörja en rolig utmaning i vår. håll tummarna för mig! På tisdag ska vi höras igen så då kan jag berätta mer.

Nu har jag krängt i mig tre jättegoda knäckemackor plus två stycken chokladbollar. Jag råkade slänga ihop en sats innan idag, supergott att ha i kylen.

Robin är på filmkväll med ett par kompisar så jag ska snart krypa ner i sängen och se på Sunes jul tror jag :)

Ha en skön söndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0