Vi börjar veckan med en joggingtur

I fredags köpte jag joggingskor men har ännu inte varit och sprungit i dem så det tänkte jag inleda denna veckan med.

Att springa den berömda 6kilmeters rundan i Vä och sen hoppa in i duschen för att stoppa svetten från att fortsätta rinna, ja det låter perfekt så här tre timmar innan jag börjar jobba.

Idag jobbar jag bara fyra timmar, känns lönt eller vad?
Men fördeleln är att jag slutar redan klockan sex så jag kanske då kan hinna med ett friskispass i parken halv sju i kväll om jag fortfarande har lust.
Det kanske beror lite på hur väl mina hälar mår ( har haft skoskav hela helgen.)

Här är en bild på mina nya kärleksskor.

Här är dem, ett par vita Nike skor med rött på, otroligt sköna(hoppas de håller i spåret med ;)
kostade från början 999:- men jag pröjsade endast 799:-
Sådant gör en ännu gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0