Tunnafest

Som sagt så var vi på Tunnafest hemma hos Adam igår och det var trevligt. Det var nog tänkt lite som en avskedsfest i och med att det är många av oss som nu ska fara i väg i höst till olika städer för att plugga.

Det kom mycket folk, en hel del blandat folk framför allt och många av mina närmsta vänner var där. Sådant uppskattar man alltid.

Idag har jag gjort ltie nytta genom att jobba mina jobbtimmar men annars har jag bara slappat här hemma hos Myte, läst lite i min bok samt spelat kubb och haft det mysigt.

Mer än så tänker jag inte skriva idag för Lotta är sjukt dåsig så hejdå datorn.

Ett par bilder njuder jag på, stå ut med de suddiga bilder ( vår kamera trasslade en hel del igår nämligen)


En suddig Lotta var väldigt glad


En suddig tunna är bättre än ingen tunna alls eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0