sista veckan

Jag plockade nyss ner mina gardiner från fönstret, de måste tvättas innan jag flyttar. När jag hade tagit ner dem insåg jag just hur tomt det kändes i mitt rum, min matta ligger ihop rullad, även dem väntar på en tvätt och flertalet av mina ägodelar är nerpackade i lådor.

Det känns så konstigt att man ska flytta alla saker 120 mil norrut, konstigt men roligt.
Det är nu endast en vecka kvar som jag bor i detta rummet för jag ska flytta alla mina saker till Myte nästa tisdag så jag kommer bo där de sista två dygnen. Allt för att underlätta packningen sen när vi har hämtat släpet.

Vi har väldigt mycket framför oss nu denna vecka som kommer, vi ska till ikea och inhandla bokhylla och säng förhoppningsvis men sen ska vi även till någon loppis och nåt i tyringe för att hitta köksstolar.

Sen är det massa tvätt och den sista packningen som ä kvar, och för mig är det även att städa på mitt rum innan jag lämnar det.

Nej nu ska jag sluta skriva för jag måste fortsätta att packa ner lite saker till innan jobbet börjar om en halvtimme.

uppdaterar inte lika ofta denna vecka som kommer tror jag för vi har nog fullt upp med flyttförberedelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0