Sista dagen

Nu är det sista dagen här i mitt rum. Rummet som för övrigt är helt tomt och välstädat, aldrig förr har det varit så här tomt tror jag.
Jag har packat det sista nu och det enda jag har kvar det är att vika den sista tvätten som håller på att torka. Sen efter det är jag redo för att flytta ut ur detta rum. konstigt känsla måste jag säga.

Men ja jag skulle berätta om gårdagen det lovade jag ju :)
Ja efter att jag hade varit hos min mormor och morfar igår möte Karin upp mig. Efter det körde vi hem till mig där vi satt skitlänge och bara väntade, jag fattade noll verkligen. Jag förstod ju att de skulle överraska mig men inte hur.
Men till slut körde vi vidare hem till Sara och väl därt hade hon köpa värsta ostarna och kex samt goda frukter. Sen satt vi där i ca en timme och hade tjejmys med mousserande vin och bara pratade, mysigt!
Efter det tog de ut mig på stan där vi åt ute på Kristiandstad pizzeria och resturant. Det var gott det med.
En helhärlig kväll osm verkligen var pricken över i.et nu i och med flytten. -En kväll med mina allra närmsta vänner är inte dumt alltså!

När vi kom hem till Sara igen kom Myte dit och efter stund åkte jag och han hem till mig.
En bra kväll och det är den kvällen jag kommer att ta med mig till Umeå nu när jag kommer tänka på vilka fina vänner jag har.

Idag har jag ätit furkost ute med Sara och Myte och efter det har jag mest packat och handlat en del flyttsaker på stan och så vidare.


tog en bild på mig här i mitt rum så att jag minns det, inte den bästa bilden kanske men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0