Nu har magklumpen släppt

Ja nu är jag hemma efter min första dag på universitet!
Och hur var det då kanske ni undrar? Jag kan svara er att jag är så glad att jag gick dit i morse för nu känner jag så nöjd med mig själv. Glad över att jag insåg att plugga det är något jagverkligen vill göra och sen träffade jag en hel det tjejer med som ska läsa till kostvetare( läser kostvetenskap A med det programmet) och de verkade jättetrevliga.

Det jag förvånade mig över var att det är väldigt många i gruppen som har läst annat innan de började på programmet och därmed kan jag säga att jag kände mig ung. Ung för att jag kom direkt efter gymnasiet. Men det känns bra för alla jag har pratat med idag verkade väldigt trevliga så det ska bli kul att lära känna de lite bättre nu under terminen.

Det vi gjorde idag var att vi hade en genomgång över vad kostvetarprogrammet gick ut på ( lite trist för mig i och med att jag bara ska läsa en kurs) och sen efter det fick vi info från studentkåren. vi slutade sen genom att gå igenom hela schemat. Efter det var den korta dagen slut och jag återvände hem till till Homlsund.

Väl här lagade jag lite mat till oss två och sen stack Myte iväg till nollningsaktiviteten som är ikväll och resten av kvällarna denna veckan typ.

Nu ska jag läsa igenom det material jag har fått idag ( det ska var läst till fredag men jag kan ju lika gärna börja nu direkt känner jag.)

Och Sara det blev aldrig någon bild över hur jag såg ut idag öfr jag orkade inte så du för nöja dig med en helkass wewbcams bild över frisyren i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0