Nostalgi

Det kommer bli konstigt att lämna stan om ca tre veckor, det kommer bli konstigt att inte bo i Kristianstad längre. Det kommer bli tomt utan alla vänner härifrån, utan jobbet , utan Österäng utan elevrådet.
Men man ska ju inte böla för det i Umeå kommer ju min älsklnig finnas och nytt plugg väntar där så inte ska jag klaga inte. Det ska bli kul att lära känna en ny stad, en ny del av Sverige, nämligen kalla Norrland.

Är det verkligen SÅ kallt tror ni?

Här är lite bilder från Kristianstad som har betytt lite extra :)

,
Elevrådet så klart, mina pärlor!

 
Alla goda bakelser från jobbet, åh det kommer bli tomt utan mina fina jobbtimmar.

Alla fikor med Sara, de är helt underbara!

Alla pluggkvällar till Fn rollspel...

Hela studenttiden med vad allt det innebar

Att äta hemmakvällsgodis, på skoltid :)


Julia, Sophia och alla andra fina vänner från Österängtiden<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0