Måndag morgon

Igår var det en bra dag, efter förra inlägget stack jag och Myte ut i skogen med min mamma och plockade kantareller, mycket trevligt.
Vi hittade en hel del, och Myte var mycket bättre än vad jag trodde på att plocka svamp.

När vi kom till stan gjorde vi snabbt oss i ordning fixade mat och drog till Gunnar där det grillades och partajades. Det var en lyckad kväll med nyfunnen kärlek bland vissa och nakenbad för vissa. En bra kväll alltså.
Enda nakdelen är att vi glömde vår kamera där, väldigt dumt gjort nu när jag väl har hittat kamerasladden. GRRR! Men men bilder kommer snart förhoppningsvis.

Idag väntar det  ett jobbpass och efter det ska jag hem till Sara och ha en trevligt myskväll nu innan vi flyttar. Mys på hög nivå där säger jag bara!

Nej nu ska jag ner till köket och göra Smoothies :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0