lägenhetsbilder

SÅ!
Efter att ha inrett en lägenhet hela eftermiddagen så är vi nu äntligen rätt så klara.
Det som saknas nu är bara alla tavlorna som ska upp på väggarna samt att vi ska göra klart hallen för den har vi inte ens börjat göra i ordning mer än en hallalmpa och lite mattor. Det som mer ska in dit är en hallmöbler som vi ska måla först samt en rund spegel ska hängas upp...

Nu kommer det många bilder men det är ju efter ERA önskemål.
Hoppas ni gillar det ni ser.


En del av köket.

En annan del av köket

Sista delen av köket, jag älskar det.

Vardagsrummet, just nu har vi ensofflösning som består av två madrasser på varandra och sen ett enkelt lakan på det, en soffa blir ett senare projekt. Det finns tusen soffor och ändå så hittar men inte DEN rätta. :S

Vårt vardagsrumm är väldigt stort detta är tv hörnan så att säga

Bokhyllorna, vi har även en skrivbordshörna men den såg inte vidare vacker ut nu så ni får se den vid ett senare tillfälle

Sovrummet framifrån, vi båda älskar det!

Sovrummet från vardagsrummets ingång

Badrummet med duschen på vänster sida och ett badrumsskåp på höersida.

Det var det hela så länge.
Vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fint Lotta hoppas ni kommer trivas =)

Kram Anna

2009-08-30 @ 19:44:48
Postat av: Lina

Puh ligger på sängen ser jag! Hoppas att en tänkarnalle som han kommer att trivas i Norrland. Bumpe!

2009-08-30 @ 19:50:56
Postat av: Lotta

Jag tror att han kommer trivs Lina, han får hjälpa din bror med sina studier.

2009-08-30 @ 19:52:40
URL: http://loottas.blogg.se/
Postat av: Tobias

kan tänka mig det ;) haha! tack :D

2009-08-30 @ 20:06:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej, jo Lars Winnerbäck...vi får se.

Tänkte att Robert Pattison och Miley Cyrus är de första ut just nu. Men visst, Lars Winnerbäck ska jag inte glömma :)

2009-08-30 @ 20:07:51
URL: http://gostaar.blogg.se/
Postat av: Sara

stoooooort må jag säga, men ser nice ut people! ME LIKE! :D De upphittade gardinerna på ditt förra rum kom ju inte helt fel till pass ;)

2009-08-30 @ 20:24:25
Postat av: Karin

Fin lägenhet som ni säkert kommer trivas i och som jag inte tvivlar på att ni kan göra till "er"! Jag och Sara är på väg!! :P

2009-08-30 @ 21:45:17
Postat av: Helene

Ser så himla mysigt ut, jag vill också flytta hemifrån!

2009-08-31 @ 21:48:59
Postat av: Helene

Ser så himla mysigt ut, jag vill också flytta hemifrån!

2009-08-31 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0