Kräftskiva och inflyttningsfest

Igår var det kräftskiva hos Emelie som gällde. Det var en händelserik kväll som slutade väl.
Det var ymcket människor där, folk man kanske inte träffar igen innan vi flyttar , den biten är inte så kul.

Idag harj ag jobbat fram till nu och snart kommer Sara och Myte hit, då ska vi äta mat och dricka vin, jag längtar redan till efterrätten. Efter det blir det partaj uppe i Asins nya lägenhet, det blir nämligen inflyttningfest där, Härligt!

Men innan dess ska jag hinna duscha och plocka undan här i rummer så jag får sätta fyr i baken om jag ska hinna allt tror jag :)

Ha en trevligt lördagkväll.


Det blev en del snapsvisor underkvällen

Det var mysigt där borta i Åhusmörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0