Ingen vanlig torsdag

Idag har det varit en riktigt bra dag,
Vi sov som sagt länge och efter en trög frukost gjorde vi oss iordning för en stund på elgiganten och onoff. Det vi letade var en liten dator till mig, och vi hittade en!
Så nu sitter jag här med min fina lilla vita acer dator, tog inte den allra allra minst ni vet de dör med 10.2 tums skärm. Nej utan istället är min något på elva, utmärkt för mig!

Men det var inte det enda jag och Rboni ornade där, nej förutom en dator till mig så köpte vi en microvågsugn och en jättefin svart kaffekokare som jag redna är helt kär i .

Det är så kul att köpa sådana här bra att ha saker nu när vi verkligen har en lägenhet och vi vet att vi kommer att behöva det.

Nästa steg är att handla köksbord med stolar, säng och kanske något mer, vem vet, jo just det dammsugare också.
Åhh jag älskar att få köpa sånt här, det kostar pengar men det gör inte så värst mycket för det känns mer som en investering inför vår framtid ihop, och så länge jag tänker så har jag inga problem att spendera pengar.

För örvigt fick jag ett strykjärn i avskedspresent av jobbet igår kväll, ett lila snyggt. Det kommer bli kul att stryka nu tom :)

Nej nu ska jag ögna mig lite åt att vara social mot Myte ett tag, psst, han fyller faktiskt 20år imorgon, en stor dag alltså.
Men mer om det imorgon då jag äntligen får uppdatera igen med denna lilla datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0