IKEA

Godmorgon

Efter jobbet idag ska Myte möta upp mig så att vi senare kan åka direkt till IKEA i Älmhult. Man får passa på att njuta av IKEA nu när man är nere i -sydsverige ( finns knappt i norrland).
På IKEA behöver vi bland annat en Säng, En byrå, Bokhylla och sedan lite smått och gott så där.

Det kommer bli en mysig dag, jag tycker nämligen det är väldigt mysigt att strosa runt på IKEA. Speciellt nu med tanke på att vi kommer bo ihop om ca en vecka. Förra gången vi va på IKEA ihop som var ca ett år sedan gick jag och drömde om att jag och han skulle gå där sen när vi skulle köpa möbler den dagen vi kanske ville flytta ihop. Nu har den drömmen blivit verkligen och jag känner mig jättejättejätteglad!

Nej nu måste jag pysa  härifrån för att inta jobbposition.

Vi funderar på att köpa denna sängstomme, kanske i samma färg dock. Det får man se när man kommer dit.
Vad sägs!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0