i Umeå

Sen igår kväll har vi varit i Umeå, ett dygn ganska exakt.
Jag är väldigt trött nu efter en lång dag då vi har packa ut en del möbler, handlat och
åter handlat. Men nu sitter jag här i vår dubbelsäng i alla fall med Myte brevid mig och allting känns super.

Vi fick en finfin lägenhet och det kommer bli mysigt här inne hoppas vi på.

Det konmer ett längre inlägg kanske imorgon eller så då jag berätta mer om resan och vår lägenhet samt alla andra roliga saker.

Så håll ut för snart har jag tid och ork att blogga men inte just nu, för just nu lockar sängen mer.
Här är jag på vår bilresa, som förvörigt tog nästan 20timmar!

Kommentarer
Postat av: maria

vad har dugjort med håret?

2009-08-30 @ 22:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0