god morgon Norrland

Ja då sitter jag här klockan elva fortfarande i sängen, vadå en latmask.
Fast både jag och Myte var uppe vid halv sex och sa hejdå till våra mammor som åkte tillbaka till Skåne.
Man blev nästna lite ledsen då jag insåg att mamma och jag kommer inte träffa varandra förrän till jul igen, det är jobbigt! Men jag tror inte man tänker på det sen när man är i gång med skolan och allt.

Idag ska vi bygga en byrå och hälsa på vår fina stan, kanske blir det även ett besök på universitet, vem vet!
Ussch sedan måste jag packa upp alla mina kläder och sånt, palla!

Men men, en senare uppdatering kommer väl i kväll.
hörs då!


Jag och kära mamma i bilen hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0