Frukost innan jobbet

Nu sitter jag och äter frukost i vanlig ordning nu så här innan jobbet. Det är mysigt och gott att göra det i ensamhet ibland, oftast är det dock TRÅKIGT att äta själv men idag är det helt ok :)

Gårdagen var en dag då jag sprang en runda på morgonen ( mina nya skor är helt fantastiska) sen åt jag lunch och jobbade.
Efter jobbet fikade jag med Myte och Sara. När vi hade fikat klart drog vi till Hemmakväll och hyrde värda snuskfilm, inte sååå konstigt kanske men det var kanske inte så bra som jag hade hoppats på.

Idag ska jag hem till Blentarp igen och det känns konstigt, jag är inte på mitt bästa humör denna veckan och det är ingen bra kombination om man ska hem till familjen för ibland krävs det tålamod att umgås med familjen. Men jag överlever nog, det ska faktiskt bli skönt samtidigt.

Åker tillbaka hem till stan imorgon igen då det väntar utekväll med jobbet, det lär bli trevligt. Sorligt som fasen bara i och med att det är sista gången för mig :(

Nej nu ska jag slänga ner mig det sista av vaniljsyoghurten och juicen och sen färdas jag så småningom till jobbet.

Ha en trevlig dag allesammans.

Önskar att mitt hår såg så här bra ut idag, men det gör det tyvärr inte( det är i ett enda stort rufs!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0