Foton

Sitter nu och laddar upp bilder åt mina lillasyster för framkallning.
min lillasyster är hetl galen i kungafamiljen och hon var på öland nu när kronprinsessan fyllde år tillsammans med mamma. Det är alltså alla bilder därifrån som jag har lovat att framkalla åt henne, det är verkligen många kort. sisådär 130stycken.

I och med att jag ändå väntar på att det ska bli klart så visar jag er ett par bilder


Buketten som min syster gav prinsessan

Kungligheterna

Victoria och Daniel



Soliden

Snygga Måns var en av de artister som var med på firandet i Borgholm på kvällen

Malena

Jill Jonsson

Lena och Orup var också där och de får avsluta detta bildkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0