Första lördagkvällen

Nu sitter jag och Myte trötta i vår tillfälliga soffalösing( två madrasser på varandra med ett lakan på och lite kuddar) Vi har hunnit med en runda på stan idag då vi shoppade och kollade in allt folk. Det var inte utrymme för att gå runt och kolla hur allt såg ut för vi hade en massa saker att göra hemma plus att det var massor av folk i stan pga helg efter löning.

Men jag shoppade två par jeans ( välbehövligt då två stycken har spräckts under en kort tid) sen en fin stor stickad tröja samt lite grejjer på hm som alltid är bra att ha hemma.
Sedan hittade jag ett par jättefina vinterskor som jag antagligen ska köpa, ett par skor med en massa fodring i så att min mamma blir glad.
Men de köper jag närmare vintern.

Det är helt sjukt vad det är vinterskare överallt här uppe redan i affärerna, Är det så i skåne med?

Det kommer att komma bilder på lägenheten imorgonkväll här på bloggen, för då räknar vi med att ha hunnit med det mesta. Så länge får ni se de bilder May tog under resan.


Här är klockan sju på morgonen och vi hade kört i 4 timmar, men vi var rätt pigga faktiskt.

min mamma tankar

Vi fikar vi en finfin rastplats precis innanför Norrlandsgränsen
klockan är här 14:30

Mysstund i bilen

Ju längre upp i landet vi kom, desstu mer vatten såg vi

Typ hälften av våra saker

första morgonen, ursäkta hur jag såg ut men det roliga med denna bilden är att vi hade ingen brödkniv så att vi fick ta vår nya såg och såga brödet, mammorna hade sig ett gott skratt sdå ska ni tro.

här bygger vi bokhyllor, som ni ska få se imorgon hur de blev

medan vi byggde hyllor strök mamma gardiner med mitt nya strykjärn som funkade kanon.

Nej nu ska vi mysa vidare och ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: EN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL

Weeey, cool frilla måste jag säga! Känns ovan men fräck! Snygga tapeter i lägenheten också, det gillas fett!

2009-08-29 @ 21:21:59
Postat av: fisk

Och förresten, vid en närmare blick på frisyren så kna jag dra slutsatsen om att du och Myte numera har kanske liknande frillor! ;)

2009-08-29 @ 21:23:18
Postat av: Lotta

Ja tack så mycket Sara :)ja myte och jag är lika varandra nu men har ändå olika frillor, tur är väl det :P

2009-08-30 @ 09:51:53
URL: http://loottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0