första dagen

nu sitter jag och äter frukost här framför tv.n och laddar inför min förstadag i skolan. Jag är nog väldigt nervös men jag försöker tänka positivt om upplevelsen och tror att detta nog blir bra.

Det som händer där idag är att jag ska få information om hur terminen komme se ut och sen ska vi på rundvandring. kommer vara i skolan mellan 12-17 så är väl hemma vid sex eller något liknande.

Nej nu ska jag äta klart och gör mig i ordning för om 50 minuter går min buss!

Ha en bra dag och önska mig lycka till!

För er som undrar så åkte myte till skolan redan halv nio i dag då han skulle vara på en föreläsning kvart över och sen ska han på grillning ikväll, snacka om att kastas in i studentvärlden!

Kommentarer
Postat av: svägerskan

vänta bara lite lotta. DU kommer också snart slängas in i studentvärlden!! :D Hoppas du får det kul idag på din första dag. Du kan väl blogga om det? :) kram

2009-08-31 @ 11:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0