Flyttkaos

Just nu är det flyttkaos överallt känns det som. Hemma hos mig är det stökigt och dammigt och här i Vä rensar Myte ut sin garderob. Man kan undra när han sist gjorde det, för 4-5 år sen kanske?
Killar säger jag bara...
Ikväll när jag kommer hem ska jag fortsätta att packa ner alla mina saker, det är inte mycket kvare nu känns det som och ändå så känns det bara som allting växer. Eller så är det kanske bara kaoset som växer.

Snart blir det en joggingtur för min del och sen är det jobb som väntar ett par timmar, går in på min sista jobbvecka nu. Det om något kommer kännas konstigt när man flyttar, att inte ha en stadig månadslön.

Ussch jag har många tankar i huvudet nu men ändå så kan jag inte får ner det på pappret det kallas skrivkramp tror jag.

Avslutar inlägget med en knasig bild som jag hittade på facebook, klockren enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0