Flyttbubbla

Just nu lever vi i en flyttbubbla, allt vi gör och allt vi tänker på är flytten känns det som. Om fyra dagar beger vi oss mot kylan och mörkret och det är nu inte mycket kvar att göra innan dess.

Idag var vi på loppis i Åhus där vi köpte köksbord, en hallmöbel och en hallspegel, allt för 500kr. Vilka kap vi gjorde där!
Efter det åkte vi till stan igen för att handla en ny kudde till mig i och med att jag måste ha en speciell allergikudde. Vi köpte även en massa annat på jysk samt en fin dammsugare, dyr men bra!

Så nu är det bara madrasser kvar och det innhandlar på måndag morgon då de har rea på jysk.

Vi ahr även varit i bromölla idag för att hälsa på Mytes morföräldrar, det var som alltid roligt att hälsa på där, Många gamla historier fick man höra ska ni tro.

Nu ska vi duscha och göra oss iordning för om ca en timme ska vi in till stan för att gå ut och äta. Vi ska nämligen fira vår ett och ett halvårsdag som vi hade förra lördagen men pga en annan fest kunde iv inte fira det då. Därför passar vi på ikväll.
Så ikväll förväntar jag mig en massa mys med den personen som betyder mest för mig. Hur underbart kan man ha det?

Ha en trevlig lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0