Ensamhet är bra

Ikväll är jag ensam för Myte har en sista grabbkväll ihop med Adam innan han flyttar.
Det innebär att jag sitter här hemma själv och har det bra. Egentligen gillar jag inte tanken på att vara helt ensam, jag gjorde det innan men inte nu längre. Jag blir nästan lite smårädd för mig själv och sånt konstigt.
Men ikväll har jag insett att det är faktiskt bra att vara ensam ibland, speciellt nu precis innan vi blir sambos. För senare kommer vi alltid att tillbringa tid ihop, speciellt i början antagligen.

Så därför ska jag jag passa på att göra saker som Myte inte tycker om, så som att lyssna på Måns musik och Martin Stenmark,
Men jag ska även lyxa till det genom att äta turkisk peppar och en bit morotskaka, MUMS!
Efter det ska jag göra nödvändiga saker så som att :
Tvätta mina gardiner
Packa ner mina saker
Städa lite på rummet med mera.

Sen ska jag avsluta kvällen med att fortsätta läsa på min bok som är så bra!

Kommentarer
Postat av: maria

ja, jag hade oxå varit rädd för mig själv om jag varit du!!!!!ha ha ha

2009-08-30 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0