En solig dag på stranden

Det blev som jag misstänkte, stranden istället för att skogen. Men det var trevligt det med.

I förmiddags bakade jag och min lillebror muffins för att ha det som strandfika. Dem blev faktiskt väldigt goda, eller ja kanske aning torra men det var inte hela världen.

Vi bada vi Sövdesjön där vi solade, badade, jag läste körkortsteori och sen köpte vi glass i Karins kiosk.

Nu i kväll ska jag laga creps då mamma är och cyklar i Ystad. Efter det är det nog kallar ute, och då ska jag ut och jogga för det har jag längtat efter.

Emil och jag bakade muffins

Oj det var väldigt solig vid badplatsen men här ser det ju ut som ett oväder, oj då!

Körkortsboken höll mig sällskap, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0