En lycklig summering

Okej ska snart äta fruskot med ltie hinner jag skriva innan.

Dagen igår blev vädlgit lyckad ändå måste jag säga, joggningen gick super, sen åkte jag till stna och vet in vad vi gjorde då?

Jo jag och Myte tackade ja till en lägenhet så nu har vi en tvåa lite utanför Umeå som är vår :) kan beskriva den mer i ett annat inlägg kanske för den som är intresserad :)

Sen var vi ute och tittade på säng med mera här i stan och på kvällen var jag ute på en väldigt lyckad personalmiddag.
Fick ett strykjärn i avskedspresent och det var väldigt bra för ett sådant behöver vi! :)

Nej nu ska jag äta, har mycket att göra i dag :) Kanske blir jag en dator rikare i eftermiddag.
hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0