Det är ingen vanlig för det är Robins födelsedag!

Idag  är det en stor dag för min pojkvän, han fyller nämligen 20år idag. hela 20 år,  ni vet dagen då man får börja handla på systembolaget och sådant fint.

Som ni kanske förstår var jag uppe tidigt imorse för att gratta honom, klockan sju stod jag och hans föräldrar i köket för att fixa frukost och en blomma med mera.
Sen gick vi upp sjungandes till honom med frukost,blomma och en massa presenter.
Hur hemskt är det inte att sjunga så här på morgonen förresten? Jag typ hatar det, rösten sviker en alltid på morgonkvisten.

Men han blev glad över sina paket i alla fall och det var det viktigaste.
Av mig fick han fina mashettknappar från Guldsmeden Björn Nilsson men jag gav honom även en finfin Axcent klocka. Jag var jättenervös över att han inte skulle gilla klockan men det gjorde han. Så nu ska vi in till stan innan jag börjar jobba för att ta in klockan lite, det gör att han kan anvnäda den redan idag utan att tappa det.

Ieftermiddag ska jag jobba medan Myte och hans släkt har kalas här, senare på dagen ska vi till Emelie och ha kräftskiva, det kommer bli mysigt.

Ha en bra fredag.

Här är en nyvaken Robin med alla sina presenter som han fick nu på morgonen

Kinderägg och vertyg,, hmm vad ger detta för signaler?

En fin solros från trädgården fick han med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0