Dagen före den stora dagen

Jag ska snart gå och lägga mig tror jag. Innan dess ska jag packa min skolväska och lägga fram kläder och så vidare. Ni vet sådant som jag alltid gjorde innan när jag gick på gymnasiet. Det känns väldigt konstigt att jag äntligen får börja skolan imorgon igen.

Det är ju hela annorlunda på högskola säger de så nu vet man inte riktigt vad jag har gett mig inpå. Men en sak vet jag. Det kommer bli kul och jag ser framemot att äntligen få en vardag med schema igen.

Även om jag var ledsen och förtvivlad innan idag över skolstarten så inser jag nu att jag lever i min dröm nu som sambo och student så det gäller bara att ta tillvara på stunden och njuta.

Så med dessa ord skrivna säger jag nu GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0